Wednesday 12 December 2012

Malam yang suram

Hye. Lama sungguh tak berblog!. Malam yang suram ni di samping mendengar alunan piano yiruma, mengharapkan mata ni terlelap la. Haih!! bertambah terang pulak mata ni. erm..
Aku tgk di luar,semuanya dah lena si ulit mimpi tapi aku!.adeh! tak faham juga rasanya.
Malam yg sungguh panjang bagi aku kalau penyakit aku ni mari. Penyakit tak boleh tido
Best kalau malam-malam ni aku keluar dari rumah,start kereta and headed to the road. Tak kisah la nak pergi mana pun asalkan dapat keluar dari dunia aku ini sekejap.
In my mind, aku nak pergi pulau. Yes, It's 2nd time aku ke pulau.. but this time kalau aku berpeluang pergi sekali lagi, aku akan menikmati suasana itu cukup-cukup. Yes! aku teringin sangat nak tengok sunset and sunrise. Time aku belajar dulu pun,aku selalu curi-curi keluar ke pantai batu hitam. I watched sunrise there. Ya Allah, sungguh indah cipta Mu.
Now,aku tersenyum-senyum sorang plak bila teringat tentang "sunrise" kt pantai bt. hitam.
Okey.. I think I stop here. Nak try tido. Mana tau kot-kot lepas ber blog ni aku terus tidur. good night fellas!

1 comment:

  1. xleh tdo macam2 main dlm otak...hehe nk gok tgk sunrise sunset! g pulau redang plak cik noureez..

    ReplyDelete